Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

«Δεν είμαστε ναζί!»

Για ποιο λόγο επιμένουν τόσο λυσσαλέα οι χρυσαυγίτες να κρύψουν τον ναζιστικό χαρακτήρα της οργάνωσής τους;

Ομαδικός ναζιστικός χαιρετισμός σε συγκέντρωση της οργάνωσης
Ομαδικός ναζιστικός χαιρετισμός σε συγκέντρωση της οργάνωσης

Προκάλεσαν αίσθηση οι αποκαλυπτικές φωτογραφίες που δημοσίευσε την περασμένη Δευτέρα η «Εφ.Συν.» με τους ηγέτες της Χρυσής Αυγής να χαιρετούν ναζιστικά και να φέρουν ναζιστικά σύμβολα.
Παρά το γεγονός ότι έχουν αποκαλυφθεί πάμπολλα σχετικά τεκμήρια, κάποιοι εξακολουθούν να αμφιβάλλουν για τον ναζιστικό χαρακτήρα της οργάνωσης, ενώ δεν λείπουν και εκείνοι που αναρωτιούνται ποια σημασία έχουν όλα αυτά, υποστηρίζοντας ότι στην πραγματικότητα αξία έχουν μόνο οι παράνομες πράξεις, ενώ τα ιδεολογικά πιστεύω των ανθρώπων, όσο αποτρόπαια και αν είναι, εμπίπτουν στη σφαίρα της ιδιωτικότητας και δεν μπορούν να γίνονται αντικείμενο σχολιασμού και δημοσιογραφικής ενασχόλησης. Στην ίδια λογική υπάρχουν και ορισμένοι που αισθάνονται υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν το δικαίωμα των ναζιστών να οργανώνουν και να διαδίδουν την προπαγάνδα τους στο πλαίσιο της ελευθερίας του λόγου, αποκόπτοντας την προπαγάνδα αυτή από την άσκηση ωμής βίας.

Ενδιαφέρον είχε και η αντίδραση της Χρυσής Αυγής στις φωτογραφικές αποκαλύψεις. Αυτή η αντίδραση κλιμακώθηκε σε δύο φάσεις. Η αρχική δήλωση της οργάνωσης ήταν ολιγόλογη και υπαινικτική. Δεν αναφερόταν καν η αφορμή, ούτε φυσικά η «Εφ.Συν.», προκειμένου να μην μπουν στον πειρασμό οι επισκέπτες της ιστοσελίδας της οργάνωσης να αναζητήσουν το πρωτότυπο υλικό. Κάτω από μια φωτογραφία που εμφάνιζε τον κ. Σαμαρά με την κυρία Μέρκελ (προφανώς για να υπονοήσει ότι αυτοί μας έδωσαν τα ντοκουμέντα!), η Χρυσή Αυγή απάντησε ως εξής: «Οι δωσίλογοι συνεργάτες του 4ου Ράιχ που έχουν κατακλέψει τη χώρα και παραμένουν ατιμώρητοι, ψάχνουν με αγωνία τρόπο αντιμετώπισης του Εθνικιστικού Κινήματος με φωτογραφίες 30 χρόνων». Χωρίς να αμφισβητήσει καμιά από τις φωτογραφίες, η οργάνωση στην ανυπόγραφη ανακοίνωση ισχυριζόταν μάλιστα ότι «αυτές τις φωτογραφίες, τις είχαν στην κατοχή τους από τον Σεπτέμβριο του 2013 και επέλεξαν να τις εμφανίσουν σήμερα, τον Ιούνιο του 2014». Μέχρι εδώ, δηλαδή, το μοναδικό που είχε να αντιτείνει στην αποκάλυψη ήταν ότι οι φωτογραφίες είναι παλιές, υπονοώντας ότι από τότε που πόζαραν με τις σβάστικες ο Μιχαλολιάκος και ο Παππάς έχουν αλλάξει τα ναζιστικά πιστεύω τους. Φυσικά η οργάνωση απέφυγε να σχολιάσει τις τρεις εντελώς πρόσφατες φωτογραφίες, στις οποίες εμφανιζόταν ο Παππάς να χαιρετά ναζιστικά στον τάφο του Μουσολίνι και ομάδα χρυσαυγιτών με επικεφαλής τον Κασιδιάρη να κρατά τη σημαία της ναζιστικής Βέρμαχτ, κατά τη διάρκεια ολονυχτίας της οργάνωσης τον Δεκέμβριο του 2012.

Μετά από αρκετές ώρες εμφανίστηκε ο Ηλίας Κασιδιάρης για να ισχυριστεί ότι η φωτογραφία αυτή που τον αφορά τραβήχτηκε μεν πράγματι μετά από νυχτερινή δράση πυρήνα της οργάνωσης κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο (21.12) του 2012, αλλά έχει υποστεί φωτομοντάζ, γιατί στην αυθεντική φωτογραφία η σημαία δεν είναι της Βέρμαχτ με τη σβάστικα, αλλά μια κόκκινη με τον κέλτικο σταυρό! Τον ίδιο ισχυρισμό δεν δίστασαν να αναπαραγάγουν οι γνωστοί καλοθελητές του διαδικτύου.

Η παρέμβαση Κασιδιάρη είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ο άτυπος διάδοχος του Ν. Μιχαλολιάκου με τους ισχυρισμούς του κατ’ αρχήν «καρφώνει» τους έγκλειστους «συναγωνιστές» του. Οχι μόνο επειδή δεν λέει ούτε λέξη για τις υπόλοιπες φωτογραφίες, αποδεχόμενος σιωπηλά τη γνησιότητά τους, αλλά και γιατί κάνει ότι δεν είδε πως την ίδια σημαία της Βέρμαχτ με τη σβάστικα εμφανίζεται να την κραδαίνουν και άλλοι χρυσαυγίτες σε άλλο βουνό (ο Παππάς και ο Ανδρουτσόπουλος). Η προσωπική διαφοροποίηση Κασιδιάρη από Μιχαλολιάκο-Παππά καλά κρατεί.

Τα περί μοντάζ είναι βέβαια για γέλια. Για τους δύσπιστους, υπάρχει η σχετική ανακοίνωση των δικηγόρων που έχουν παρέμβει ως πολιτική αγωγή στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πρωτότυπη φωτογραφία υπάρχει στη δικογραφία, σε σκληρό δίσκο στελέχους της οργάνωσης, και είναι φυσικά αυτή που δημοσίευσε η «Εφ.Συν.». Και οι δικηγόροι της πολιτικής αγωγής πετούν το γάντι: «Τι θα πει ο Κασιδιάρης όταν στο δικαστήριο τού επιδειχθεί η φωτογραφία έτσι όπως υπάρχει μέσα στη δικογραφία; Θα ισχυριστεί μήπως ότι την πλαστογράφησε το στέλεχος της Χρυσής Αυγής που τη διατηρούσε στον υπολογιστή του; Και αν ναι, γιατί; Ο Κασιδιάρης εξασφάλισε με το χτεσινό του σώου άλλη μια κατηγορία, αυτή τη φορά για πλαστογραφία, που θα αποδειχτεί πανηγυρικά στο ακροατήριο της δίκης».

Ο Παππάς σε ακραία όρια ναζιστικού φανατισμού. Βάζει και το παιδάκι του να ντύνεται και να χαιρετά ναζιστικά, όπως και όλη την οικογένεια, φορά ακόμα και ναζιστικό φέσι, ενώ στέλνει και κάρτες με σβάστικες και Χάιλ Χίτλερ
Ο Παππάς σε ακραία όρια ναζιστικού φανατισμού. Βάζει και το παιδάκι του να ντύνεται και να χαιρετά ναζιστικά, όπως και όλη την οικογένεια, φορά ακόμα και ναζιστικό φέσι, ενώ στέλνει και κάρτες με σβάστικες και Χάιλ Χίτλερ
Με τα ντοκουμέντα που φέρνουμε σήμερα στη δημοσιότητα δίνουμε μια μικρή απάντηση στο επιχείρημα περί φωτογραφιών τριάντα χρόνων. Παρουσιάζουμε πολύ πρόσφατες φωτογραφίες του Χρήστου Παππά, στις οποίες ο παλιός υπαρχηγός της οργάνωσης εμφανίζεται ώς σήμερα εξίσου φανατικός ναζιστής.
Pappas-padi-nazistikos-xairetismos
Οχι μόνο ντύνεται ο ίδιος με τη σβάστικα και χαιρετά ναζιστικά, αλλά μαθαίνει και τα παιδιά του να κάνουν το ίδιο. Ο ίδιος ψάχνει κάθε τρόπο να δείξει τα ναζιστικά του πιστεύω. Ακόμα και ναζιστικό «φέσι» φορά, ενώ και στις ευχετήριες κάρτες του ζεύγους Παππά κάτω από τη σβάστικα υπάρχει το ακόλουθο κείμενο:
«Αγαπητοί φίλοι και σύντροφοι, Σας ευχόμαστε ένα υγιές και ισχυρό 2007 (118 Α. Χ.), ένα έτος, το οποίο θα μας φέρει πιο κοντά στον Κόσμο των ονείρων και του αγώνα μας. Λευκό 2007! Χάιλ Χίτλερ». Ακόμα και η χρονολογία 118 είναι σύμφωνη με το ημερολόγιο που κρατούν οι φανατικοί ναζιστές, δηλαδή από την ημέρα γέννησης του Αδόλφου Χίτλερ (1889).

Αλλά και σε όλες τις σύγχρονες εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής είναι παρούσα η σβάστικα, όπως αποδεικνύεται με τη σκηνή από συγκέντρωση στις Θερμοπύλες.


Οσο για την υιοθέτηση του ναζιστικού χαιρετισμού, νομίζουμε ότι είναι αρκετά πειστική η μαζική επίδειξη που φιλοξενούμε στην πρώτη σελίδα του «Ιού».
Xrisi-Augi-Thermopiles
Επανερχόμαστε, όμως, στον πυρήνα του αρχικού ερωτήματος. Για ποιον λόγο επιχειρούν οι χρυσαυγίτες με τέτοια επιμονή να αποσείσουν τον χαρακτηρισμό του «εθνικοσοσιαλιστή» ή έστω να τον απομακρύνουν χρονικά από το σήμερα; Ποια ερμηνεία μπορούμε να δώσουμε στην ευκολία με την οποία απαρνήθηκαν την κοσμοθεωρία τους ο ένας μετά τον άλλο κατά τις απολογίες τους τον περασμένο Σεπτέμβριο τα ηγετικά στελέχη της οργάνωσης; Πώς μπορούμε να εξηγήσουμε ακόμα και του Κασιδιάρη την αγωνία να απαρνηθεί τον αγκυλωτό σταυρό και να τον υποκαταστήσει με τον κέλτικο; Λες και δεν είναι ο ίδιος άνθρωπος που έχει στο μπράτσο του τατουάζ με τη σβάστικα.

Πρόκειται για ομαδική κρούση παράνοιας; Μήπως πρόκειται για πραγματική μεταστροφή από τα παλιά τους πιστεύω; Καθόλου. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια σχεδιασμένη επιχείρηση των χρυσαυγιτών. Ο λόγος είναι ότι οι ίδιοι οι ηγέτες της Χρυσής Αυγής γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ναζιστικός χαρακτήρας είναι το βαθύτερο μυστικό της εγκληματικής τους συμμορίας. Η φανατική πίστη σ’ αυτή την κοσμοθεωρία είναι το κίνητρο το οποίο οπλίζει τα Τάγματα Εφόδου στις πράξεις βίας και στη λογική της εξόντωσης του αντιπάλου.

Ντοκουμέντο: η συγκρότηση μιας φάλαγγας της οργάνωσης. Οι πρώτες οδηγίες από τον κουστουμαρισμένο Κασιδιάρη.
Ντοκουμέντο: η συγκρότηση μιας φάλαγγας της οργάνωσης. Οι πρώτες οδηγίες από τον κουστουμαρισμένο Κασιδιάρη.
Ο ιστορικός Γιάνης Γιανουλόπουλος έχει περιγράψει πολύ καλά την ιδιαιτερότητα του ναζισμού, που τον ξεχωρίζει από όλες τις άλλες σύγχρονες ιδεολογίες: «Η εγγενώς εγκληματική φύση του ναζισμού και των βάσεων επί των οποίων εδράζεται, δηλαδή του βιολογικού ρατσισμού (γιατί ο πολιτισμικός ρατσισμός είναι άλλο πράγμα), και μιας ειδικής εφαρμογής της ευγονικής που προβλέπει τη θανάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, έγκειται στο γεγονός ότι στοχοποιεί προς εξόντωση (κάθε είδους εξόντωση, μέχρι την «τελική λύση», αναλόγως τι τους παίρνει να κάνουν σε κάθε ιστορική συγκυρία) άτομα και ομάδες προσώπων, με βάση τη φυλή, την καταγωγή τους, το χρώμα του δέρματός τους κ.ο.κ., στοιχεία, δηλαδή, τα οποία, πρώτον, δεν είναι προϊόν επιλογής, δεν επιλέγει κάποιος αν θα γεννηθεί Νιγηριανός ή Αυστραλός, και δεν αλλάζουν. Ακριβώς αυτό είναι που διαφοροποιεί τον ναζισμό από άλλους -ισμούς και τον καθιστά περίπτωση μοναδική. Αυτό είναι καίριο και θεμελιώδες ζήτημα».

Ο εξοπλισμός με κοντάρια (με το πρόσχημα της σημαίας) και με ασπίδες. Η κάλυψη των προσώπων με κουκούλες και κράνη.
Ο εξοπλισμός με κοντάρια (με το πρόσχημα της σημαίας) και με ασπίδες. Η κάλυψη των προσώπων με κουκούλες και κράνη.
Η τεκμηρίωση, επομένως, του ναζιστικού χαρακτήρα της Χρυσής Αυγής είναι κρίσιμη για να εξηγηθεί το είδος της πολιτικής βίας που ασκεί η οργάνωση. Πώς αλλιώς μπορεί κανείς να ερμηνεύσει το γεγονός των καθημερινών βραδινών επιθέσεων σε απροστάτευτους και ολιγάριθμους στόχους (παλιότερα αριστερούς ή αντιεξουσιαστές νέους, τα τελευταία χρόνια κυρίως μετανάστες); Κάθε εγκληματική δράση προϋποθέτει κάποιο κίνητρο, όταν δεν διαπράττεται από ψυχασθενείς δράστες. Το κίνητρο των εγκλημάτων της οργάνωσης έγκειται ακριβώς σ’ αυτή την εγκληματική κοσμοθεωρία. Αποσυνδέοντας την πολιτική τους δράση από τον ναζισμό γίνεται ακατανόητος ο λόγος που τα Τάγματα Εφόδου στρέφονται εναντίον άγνωστων Πακιστανών, αντιφασιστών Ελλήνων, αφισοκολλητών του ΚΚΕ και εθνικοφρόνων δεξιών του Μελιγαλά.

O Αρχηγός εν μέσω μελών του Τάγματος Εφόδου
O Αρχηγός εν μέσω μελών του Τάγματος Εφόδου
Το Εφετείο κακουργημάτων στην τελεσίδικη απόφασή του για την υπόθεση του Περίανδρου έχει περιγράψει ως κίνητρο της δεκαμελούς ομάδας των δραστών ακριβώς αυτή τη φανατική τους προσκόλληση στην κοσμοθεωρία τους.

Φυσικά δεν αρκεί η κοσμοθεωρία για να προχωρήσει κανείς σε εγκλήματα. Γι’ αυτόν τον λόγο παρουσιάζουμε σήμερα και μια σειρά φωτογραφιών που αποδεικνύουν τη στρατιωτική δομή της οργάνωσης. Πρόκειται για συγκρότηση Τάγματος της οργάνωσης στην πλατεία της Νίκαιας. Στις πρώτες φωτογραφίες εμφανίζεται ο Κασιδιάρης με κοστούμι να δίνει τις πρώτες οδηγίες. Στη συνέχεια το Τάγμα συγκροτείται σε φάλαγγα, με ρόπαλα, κράνη και ασπίδες. Ο Κασιδιάρης στο τέλος επανέρχεται με στολή «επιχειρήσεων». Στην τελευταία φωτογραφία εικονίζεται ο Αρχηγός εν μέσω «συναγωνιστών» σε πλήρη ετοιμότητα για «πολιτική» δράση.

Και μια τελευταία παρατήρηση. Υπάρχουν και ορισμένοι καλοπροαίρετοι σχολιαστές, οι οποίοι αναρωτιούνται μήπως μέσα από όλες αυτές τις δημόσιες αρνήσεις του ναζισμού η ηγεσία της Χρυσής Αυγής καταλήξει τελικά –έστω και άθελά της- σε μια πιο «μετριοπαθή» ακροδεξιά οργάνωση. Τα ίδια στοιχεία δεν επιβεβαιώνουν αυτή την αισιόδοξη πρόβλεψη. Γιατί την ίδια ώρα που υποτίθεται ότι αρνούνται την εθνικοσοσιαλιστική τους κοσμοθεωρία, ή τουλάχιστον την απωθούν σε προγενέστερες νεανικές τους φάσεις, οι χρυσαυγίτες κάνουν ό,τι μπορούν για να πείσουν τους μυημένους συνεργούς τους ότι όλα αυτά είναι για τους αδαείς και ότι, όπως επαναλαμβάνει με κάθε ευκαιρία ο Αρχηγός, «δεν παίρνουμε τίποτα πίσω».

Πώς αλλιώς να εξηγηθεί η έμπνευση του Κασιδιάρη να ισχυριστεί ότι η πραγματική σημαία που κρατούσε η ομάδα της οργάνωσης το βράδυ της 21.12.2012 δεν ήταν εκείνη της Βέρμαχτ με τη σβάστικα, αλλά μια άλλη με τον κέλτικο σταυρό.

Αλλά ο κέλτικος σταυρός δεν είναι τίποτα άλλο παρά η μεταμφιεσμένη σβάστικα στα χέρια των σύγχρονων Ευρωπαίων νεοναζί. Σε οποιοδήποτε σχετικό πόνημα μπορεί κανείς να το διαπιστώσει. «Ο κέλτικος σταυρός είναι το συμβολικό υποκατάστατο για τον απαγορευμένο αγκυλωτό σταυρό», γράφει η Margitta-Sybille Fahr σε σχετικό επίσημο εγχειρίδιο του γερμανικού κράτους. Και βέβαια αυτό ήταν το σύμβολο που χρησιμοποιούσε στη Γερμανία η νεοναζιστική οργάνωση Volkssozialistische Bewegung Deutschlands, που έδρασε τη δεκαετία του ‘70 και στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, έως ότου απαγορεύτηκε (24.1.1982) ως οργάνωση που δρούσε εναντίον του Συντάγματος. Με βάση την ίδια απόφαση απαγορεύτηκε και η χρήση του κέλτικου σταυρού ως πολιτικού συμβόλου.

Ο Κασιδιάρης, δηλαδή, προβάλλει ως αντιναζιστικό άλλοθι ένα επίσης ναζιστικό σύμβολο! Αυτό μόνο ο κ. Τριανταφυλλόπουλος μπορεί να το πιστέψει.


………………………………………..


Διαβάστε
* Margitta-Sybille Fahr «Spirit of 88. Rechtsextreme Zeichen und Symbole» (Landeszentrale für politische Bildung, Τίρινγκεν 2005) Μελέτη των δεκάδων τρόπων που έχουν ανακαλυφθεί στη Γερμανία, προκειμένου να ξεπεραστεί η απαγόρευση της σβάστικας και των άλλων συμβόλων του εθνικοσοσιαλισμού από το μεταπολεμικό καθεστώς. Ανάμεσά τους καταγράφεται και η περίπτωση του κέλτικου σταυρού.


Επισκεφτείτε
* http://jailgoldendawn.wordpress.com
Ο ιστότοπος της πρωτοβουλίας των δικηγόρων που έχουν αναλάβει να συγκροτήσουν την πολιτική αγωγή του αντιφασιστικού κινήματος στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Ντοκουμέντα για τη δράση της ναζιστικής οργάνωσης και ειδική αναφορά στη φωτογραφία του Κασιδιάρη με τη ναζιστική σημαία της Βέρμαχτ.

* http://projector-revolt.blogspot.gr/2014/06/7.html
Απολαυστικά βίντεο από τις προσπάθειες του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου να βγάλει στον αφρό τη Χρυσή Αυγή. Ξεχωρίζει η σκηνή που ο εκπρόσωπος της Ζούγκλας λέει ότι ο Κασιδιάρης τού έδειξε το τατουάζ στο μπράτσο του και αυτός κατάλαβε ότι δεν είναι η σβάστικα του Χίτλερ αλλά είναι «το σήμα του Σλήμαν από την Τροία γιατί είναι αριστερόστροφο και όχι δεξιόστροφο». Φυσικά πρόκειται για ευθεία κοροϊδία. Οχι μόνο είναι δεξιόστροφη η σβάστικα Κασιδιάρη, αλλά είναι στραμμένη 45 μοίρες, όπως ακριβώς δηλαδή τη σχεδίασε ο ίδιος ο Χίτλερ!


…………………………………………..


Ντοκουμέντο για τα νέα μέλη

Η Χρυσή Αυγή αρνείται επισήμως το ναζιστικό Καταστατικό, το οποίο έχει δημοσιεύσει η «Εφ.Συν.» και υποστηρίζει ότι το πρώτο και μοναδικό της καταστατικό είναι αυτό που συντάχθηκε μετά τις εκλογές του 2012. Κατά συνέπεια, παρά τις πάμπολλες σχετικές αποδείξεις, αρνείται και την ύπαρξη «πυρήνων υποδοχής» που πρόβλεπε το αρχικό Καταστατικό. Αποκαλύπτουμε σήμερα τις ερωτήσεις που καλούνταν να απαντήσουν τα υποψήφια νέα μέλη κατά τη λεγόμενη «Θεωρητική Ασκηση Πυρήνων Υποδοχής».

Οπως θα δείτε, πρόκειται για μια ακόμα απόδειξη του ναζιστικού χαρακτήρα της οργάνωσης, αλλά περιλαμβάνεται και έμμεση ομολογία για τον τρόπο δράσης της.

Ακολουθούν τα ερωτήματα:

* Ποιος είναι ο υπ’ αριθμόν 1 εχθρός του Ελληνισμού;

Α) Τουρκία, Β) Αλβανία, Γ) Ισραήλ, Δ) ΗΠΑ, Ε) Εβραίοι

* Τοποθετήστε κατά σειρά προτιμήσεως τα έντυπα του Κινήματος:

Α) Ελεύθερος Κόσμος, Β) εφημερίδα Χρυσή Αυγή, Γ) περιοδικό Χρυσή Αυγή, Δ) Αντεπίθεση, Ε) Σύνθημα.

* Σε ποιον τομέα μπορείτε να προσφέρετε καλύτερα;

Α) Πολιτική δράση, Β) Ομιλίες, Γ) Εντυπα – συγγραφή, Δ) Οργάνωση – εργασίες γραφείων.

* Ποια πράξη θεωρείτε βαρύτερο ηθικό παράπτωμα;

Α) Διακίνηση ναρκωτικών, Β) Παιδεραστία, Γ) Φυλετική μείξη (γάμος λευκής-μαύρου).

* Ποια είναι η σημαντικότερη αιτία για την παρακμή της Πατρίδας μας;

Α) Η αδιαφορία των Ελλήνων, Β) Το Εβραϊκό πρόβλημα, Γ) Οι λαθρομετανάστες, Δ) Οι δοτές κυβερνήσεις.

* Ονομάστε τα 3 αγαπημένα σας βιβλία που σχετίζονται με την Ιδεολογία μας.

* Αναφέρατε τις 3 κορυφαίες προσωπικότητες της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής Ιστορίας κατά σειρά προτεραιότητος.

* Πού ανήκουν οι Αλβανοί φυλετικά;

Α) Στα Λευκά Εθνη, Β) Στα μη Λευκά Εθνη, Γ) Είναι Εθνος αναμεμειγμένο

* Ο Εθνικισμός είναι:

Α) Η αγάπη για την Πατρίδα, Β) Μία πολιτική ιδεολογία, Γ) Τρόπος ζωής.

* Αναφέρατε 5 αγαπημένες σας ασχολίες.

* Ποια από τις δυο στρατιωτικές περιόδους διακυβερνήσεις του αιώνος μας (Μεταξά – Παπαδόπουλου) προσέφερε περισσότερο στην Ελλάδα και γιατί;

* Ενα διερχόμενο αυτοκίνητο χτυπά ένα σταθμευμένο και αποχωρεί. Πώς αντιδράς;

Α) Σημειώνεις τον αριθμό του πρώτου αυτοκινήτου και αφήνεις το σημείωμα στον υαλοπίνακα του σταθμευμένου με την ένδειξη: «Ο αριθμός του αυτοκινήτου που σας χτύπησε», Β) Αδιαφορείς και αποχωρείς, Γ) Αλλο.

* Ενώ διενεργείς πολιτική δράση (αναγραφή συνθημάτων σε τοίχο δημοσίου κτιρίου), αντιλαμβάνεσαι πως σε πλησιάζει περιπολικό όχημα με μεγάλη ταχύτητα, αναμμένο φάρο και σειρήνα. Πώς αντιδράς;

Α) Παραμένεις στο σημείο με σκοπό να διαπραγματευτείς, Β) Αποχωρείς τρέχοντας, Γ) Κάνεις τον άσχετο, Δ) Αλλο.

* Ξεκινάς για τη συγκέντρωση της 31ης Ιανουαρίου. Στην είσοδο της οικίας σου συναντάς έναν εκ των γονέων σου, που σε ρωτάει πού πας. Του απαντάς:

Α) Για καφέ με φίλους, Β) Στην πορεία της Χρυσής Αυγής για τα Ιμια, Γ) Σε μία εθνική εκδήλωση μνήμης, την οποία οφείλουν να στηρίξουν όλοι οι Ελληνες πατριώτες. Ελα κι εσύ μαζί μου, Δ) Αλλο.

* Γνωστοί από την γειτονιά, σου λένε πως έχουν προβλήματα με Αλβανούς και ζητούν να τους στηρίξεις μαζί με παιδιά από τα γραφεία. Τι κάνεις;

Α) Τους λες να καθαρίσουν μόνοι τους και πως δεν είμαστε μπράβοι, Β) Πιάνεις ιδιαιτέρως έναν εκ των εκπαιδευτών και του ζητάς να έρθει στην περιοχή σου με ομάδα συναγωνιστών για να λύσουν το ζήτημα, Γ) Συγκεντρώνεις ομάδα από συναγωνιστές με τους οποίους διατηρείς πιο στενή σχέση και αναλαμβάνεις δράση χωρίς να ενημερώσεις κάποιον ανώτερο. Δ) Αλλο.

* Θέλω να γίνω μέλος της Χρυσής Αυγής και να συμμετέχω στον Αγώνα της:

Α) Για τη σωτηρία της Πατρίδος, Β) Γιατί αυτό μου υπαγορεύουν οι Αρχές και η Ιδεολογία μου, Γ) Γιατί έτσι γουστάρω, Δ) Αλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.