Διαβάστε τα επιχειρήματα που επικαλείται η ένωσης Θεσσαλονίκης για να πει όχι στην αναδιάρθρωση της αστυνομίας...
"Η Ένωσή μας και γενικά το ένστολο συνδικαλιστικό κίνημα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων θα τοποθετηθεί αιτιολογημένα και με επιχειρήματα, για το νέο σχέδιο νόμου για την
"Η Ένωσή μας και γενικά το ένστολο συνδικαλιστικό κίνημα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων θα τοποθετηθεί αιτιολογημένα και με επιχειρήματα, για το νέο σχέδιο νόμου για την
αναδιάρθρωση της Ελληνικής Αστυνομίας.
Εμείς, εκπροσωπώντας τους συναδέλφους της Θεσσαλονίκης, οφείλουμε να καταγγείλουμε τα εξής για το νομοσχέδιο, το οποίο και απορρίπτουμε:
-Γιατί δεν κλήθηκαν εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών οργανώσεων στη σύνταξή του;
-Ποιοι συμμετείχαν στην τροποποίησή του; Υπήρχαν υπηρεσιακοί παράγοντες από πολλές περιοχές, αλλά και από διάφορες Υπηρεσίες σε μία επιτροπή ώστε να τοποθετηθούν με βάση την εμπειρία τους;
-Γιατί δεν αποσύρθηκε εξολοκλήρου, αφού το Καλοκαίρι του 2013 που γνωστοποιήθηκε, σχεδόν όλο το σώμα, αρκετοί Βουλευτές και γενικότερα η κοινή γνώμη το καταδίκασε και ενώ ήταν στη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης, αποσύρθηκε ξαφνικά, προφανώς ως ακατάλληλο. Αυτό που παρουσιάστηκε τώρα, είναι στην ουσία σχεδόν ίδιο με το προηγούμενο. Οι μόνες βασικές και σημαντικές αλλαγές είναι ότι οι Περιφερειακές Δ/νσεις Ασφαλείας συνιστώνται ανά δύο Περιφέρειες και ότι οι Γενικές Αστυνομικές Δ/νσεις Περιφέρειας βαφτίζονται σε Περιφερειακές Αστυνομικές Δ/νσεις.
-Πουθενά δεν αναφέρει τον τρόπο εκτέλεσης υπηρεσίας και δεν ορίζει μέσα για τη δράση της Αστυνομίας στην πάταξη της εγκληματικότητας. Μόνο αναφέρει την ίδρυση Υπηρεσιών επιπέδου Δ/νσεων, δηλαδή ορίζει τα υψηλά επίπεδα διοίκησης, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους χαμηλόβαθμους αστυνομικούς και τον τρόπο εκτέλεσης εξωτερικής μάχιμης υπηρεσίας.
-Τα αστυνομικά μέτρα πώς θα οργανώνονται; Η ασφάλεια με την τάξη που θα διαχωριστούν πώς θα συνεργάζονται σ’ αυτά;
-Ενώ καταργεί 6.700 κενές οργανικές θέσεις Αστυφυλάκων που ορίζονται στο αρθ. 19 του Ν. 2800/2000, δυστυχώς δεν κάνει το ίδιο με τον αριθμό των ανώτατων αξιωματικών, δηλαδή των Αντιστράτηγων, των Υποστρατήγων και των Ταξιάρχων. Συγκεκριμένα, όπως έχουμε ξαναπεί, ενώ το έτος 1997 υπήρχαν 3 Αντιστράτηγοι, 12 Υποστράτηγοι και 30 Ταξίαρχοι, τώρα εν έτη 2014 με την οικονομική κρίση και την ανωτέρω σχετική μείωση 6.700 θέσεων Αστυφυλάκων, συνεχίζεται η διατήρηση και μάλιστα η αύξηση, όπως μελετήσαμε των ανώτατων αξιωματικών, ήτοι 6 Αντιστράτηγοι και ο ίδιος αριθμός Υποστρατήγων και Ταξιάρχων, 20 και 65 αντίστοιχα. Δεν γίνεται ένα Σώμα Ασφαλείας, με τις νέες οργανικές θέσεις να μειώνονται σε συνολικά περίπου 47.000 αστυνομικούς, να έχει τόσους πολλούς ανώτατους αξιωματικούς.
-Καταγγέλλουμε, τέλος, το γεγονός ότι όλοι μας το πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ, χωρίς να έχουμε ουδεμία ενημέρωση για τους συντάκτες του, το σκεπτικό του και ότι σε τελική ανάλυση «άλλοι σχεδίασαν για εμάς, χωρίς εμάς».
ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. "
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Υ.Θ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
6976518061 6979972444
Εμείς, εκπροσωπώντας τους συναδέλφους της Θεσσαλονίκης, οφείλουμε να καταγγείλουμε τα εξής για το νομοσχέδιο, το οποίο και απορρίπτουμε:
-Γιατί δεν κλήθηκαν εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών οργανώσεων στη σύνταξή του;
-Ποιοι συμμετείχαν στην τροποποίησή του; Υπήρχαν υπηρεσιακοί παράγοντες από πολλές περιοχές, αλλά και από διάφορες Υπηρεσίες σε μία επιτροπή ώστε να τοποθετηθούν με βάση την εμπειρία τους;
-Γιατί δεν αποσύρθηκε εξολοκλήρου, αφού το Καλοκαίρι του 2013 που γνωστοποιήθηκε, σχεδόν όλο το σώμα, αρκετοί Βουλευτές και γενικότερα η κοινή γνώμη το καταδίκασε και ενώ ήταν στη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης, αποσύρθηκε ξαφνικά, προφανώς ως ακατάλληλο. Αυτό που παρουσιάστηκε τώρα, είναι στην ουσία σχεδόν ίδιο με το προηγούμενο. Οι μόνες βασικές και σημαντικές αλλαγές είναι ότι οι Περιφερειακές Δ/νσεις Ασφαλείας συνιστώνται ανά δύο Περιφέρειες και ότι οι Γενικές Αστυνομικές Δ/νσεις Περιφέρειας βαφτίζονται σε Περιφερειακές Αστυνομικές Δ/νσεις.
-Πουθενά δεν αναφέρει τον τρόπο εκτέλεσης υπηρεσίας και δεν ορίζει μέσα για τη δράση της Αστυνομίας στην πάταξη της εγκληματικότητας. Μόνο αναφέρει την ίδρυση Υπηρεσιών επιπέδου Δ/νσεων, δηλαδή ορίζει τα υψηλά επίπεδα διοίκησης, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους χαμηλόβαθμους αστυνομικούς και τον τρόπο εκτέλεσης εξωτερικής μάχιμης υπηρεσίας.
-Τα αστυνομικά μέτρα πώς θα οργανώνονται; Η ασφάλεια με την τάξη που θα διαχωριστούν πώς θα συνεργάζονται σ’ αυτά;
-Ενώ καταργεί 6.700 κενές οργανικές θέσεις Αστυφυλάκων που ορίζονται στο αρθ. 19 του Ν. 2800/2000, δυστυχώς δεν κάνει το ίδιο με τον αριθμό των ανώτατων αξιωματικών, δηλαδή των Αντιστράτηγων, των Υποστρατήγων και των Ταξιάρχων. Συγκεκριμένα, όπως έχουμε ξαναπεί, ενώ το έτος 1997 υπήρχαν 3 Αντιστράτηγοι, 12 Υποστράτηγοι και 30 Ταξίαρχοι, τώρα εν έτη 2014 με την οικονομική κρίση και την ανωτέρω σχετική μείωση 6.700 θέσεων Αστυφυλάκων, συνεχίζεται η διατήρηση και μάλιστα η αύξηση, όπως μελετήσαμε των ανώτατων αξιωματικών, ήτοι 6 Αντιστράτηγοι και ο ίδιος αριθμός Υποστρατήγων και Ταξιάρχων, 20 και 65 αντίστοιχα. Δεν γίνεται ένα Σώμα Ασφαλείας, με τις νέες οργανικές θέσεις να μειώνονται σε συνολικά περίπου 47.000 αστυνομικούς, να έχει τόσους πολλούς ανώτατους αξιωματικούς.
-Καταγγέλλουμε, τέλος, το γεγονός ότι όλοι μας το πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ, χωρίς να έχουμε ουδεμία ενημέρωση για τους συντάκτες του, το σκεπτικό του και ότι σε τελική ανάλυση «άλλοι σχεδίασαν για εμάς, χωρίς εμάς».
ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. "
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Υ.Θ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
6976518061 6979972444
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.